0

Spring Cleaning or better known as sahur cleaning

Malulah saya nak tunjuk meja study saya SEBELUM proses BERSIH 2.0. Tapi, just look at the result:



Setelah seharian berperwatakan seperti orang berpuasa, yakni memang terlalu kurang makan sebab keadaan di office sangat awkward. Dan setelah dengan lahapnya makan dengan tujuan menemani Mama berbuka puasa. - itulah hasilnya. Walaupun mata saya rasa tersangat berat dan tak ada tempat lain yang saya nampak lebih best selain daripada katil tercinta sahaja, saya gagahkan juga mengemas meja study saya. Dengan harapan, saya akan lebih bersungguh2 untuk belajar untuk semester kali ini.

Tapi, lihatlah dunia. Saya kelihatan sibuk memblogwalking, dan mengpost entri ni.

Sekian, dan salam Ramadhan!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top