0

MyFirstEver HomeMadeQuehRaya, EVER!!!

Dengan bangganya saya announce saya dah pandai buat queh raya. And to make it even more thriller, saya tak menggunakan normal oven (sebab when we tested it, it can't no longer be used). Instead, we use periuk serba guna; as my mom describe it. And to top it all off, rasanya memang super duper wonderlicious!!

While listening to disco songs, and wearing a silly apron, the following been-there-done-that-yahoo pictures to enjoices:


Antara yang dah siap, pending for baking

Menggigil tangan nak siapkan doh ni. One done memarut, this one more to go!

Pemarut yang sungguh kiut. Size does not matter, hasilnya 65 bijik, amekaw!

Saya kurang adil dalam pembahagian choc rice  (sebagai bukti quqoh queh tu saya buat sendri!) KAU ADA??

Ni la periuk serbaguna tu, hitam itu kan manis, kan? kan?

Another round, pending for baking

Pergh, part ni yang paling malas sekali!
Tahun ni raya ku dan raya Mamaku dan raya rakan2 ku akan lebih bermakna, mesti punya, hmmm!!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top