0

So much to do, so lil' time

Before that, tadi I jenguk2 photo orang yang pernah saya minat suatu ketika dulu - "Hmm, cute!" Well, kita akan dichop loser kalau sibuk stalk ex, tapi kalau stalk orang yang pernah kita minat - tak salah kan? TAK LOSER kan? Tulah bahananya kalau single ni. Suka nak mingle around kan? Mingle ke?

Cut the crab dan sekali lagi, ketam masak cili (dah la tu, cut the crap!)

So much to do, so little time. Ni ha, banyak benda nak buat lagi ni ha, tapi tak terbuat2:

  1. Basuh kereta. Kalau kereta saya yang comel tu boleh bercakap, mungkin ni kot dialog dia, "mintak ampun tuan besar, ketiak saya dah bau hasyyem, tak dapat mandi buih, mandi kambing pun jadilah!"
  2. Pam tayar. Kalau dah memang pakai tayar second ni, agak2la nak set kadar kemalasan tu. Si 'tut' tu memang, semua yang dia bagi semua secondhand, macam dia jugak! Hampeh.
  3. Beli bateri jam tangan. Tadi jenjalan ngan Tina & Shaz, Tina asyik nak kenakan je kan. Asyik2 tanya pukul berapa. Masalahnya setiap masa pukul 12.30. Ha cane? Anyway, kau ada???
  4. Tukar tapak kasut. Tapak kasut saya tu pun dah boleh start berdialog dah "Balik2 kena bedak dengan baja, busuklah!" FYI, tapak tu dah haus dan perlukan rawatan kecemasan, tapi saya buat bodoh je, sekian terima kasih.
  5. Tak payah nak bebel panjang2. ASSingment tu bila nak siapkan? Saya reply "Alah, lek suoh, due 27hb kan? Lama lagi!" - (-_-')  +  @_@ sahaja reaksi saya~
Sumber : Google search kat sini.
Logo dia dah nak macam ala2 Starbucks dolu2 punya kan?
Kami berbuka puasa di sana tadi, best!

P/S : Thanks Shaz sebab belanja kat ITROO tadi! Appreciate it!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top