0

Kata orang - biar lambat asal selamat

Kata orang - biar lambat asal selamat. Tapi, kalau buat assignment dengan lambat..Upps, maksud saya - bila buat assignment last semenet, selamat tak?


SELAMAT!

------
------
------


JAWAB SELAMAT!!!!!!

------
------
------

SELAMAT HARI RAYA


Ok, to date, ni entry aku paling bangang setelah membuat sesuatu yang bengong sambil preview entry dengan muka yang bengang


Masaelahnya. Ataupun. Persoalannya - Adalah saya patut menunjuk2 kebangangan saya kepada umum?

I didn't see any problem! Why is everybody so serious?

------
------
------

Teka-teki : Di atas adalah symptom2 penyakit:
a) kurang juadah berbuka puasa
b) terlalu banyak consume RealStrong Fertilizer
c) kecewa kerana dah puasa ke 15, baju raya, kasut raya, beg raya belum dibeli
d) andartoo?!! (oh no)
e) All of the above (koanjaqq!!)
f) Bukan semua di atas, sebab sebenarnya ialah perempuan dalam gambar tu tension sebab assignment tak siap lagi!


Siapa dapat jawab betul, saya belanja kuih pelita sekeping!

GO FIGURE<>LALALA~~

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top