0

Teater Sri Mersing 2 : Kenapa sesi pendengkian tak habis-habis ni?

Saya tahu saya tak perlu buat ini semua. Tapi saya perlu buat juga setelah memikirkan akibat dan mungkin sebab  musababnya. Tapi, PERLU ke?


Credit kepada Teater Sri Mersing


Bersama bestie saya, thanks for the invitation

With Azizah Mahzan. She's so friendly, by the way
(and she thought I was a Singaporean, silly her)

Gambar meramaikan album saya (-_-')

Antara babak~~

Kerana edisi pendengkian itu, dan niat buruk tahap maksima, akibatnya:
  1. Kami terlupa membawa kamera
  2. Saya memerlukan effort yang sangat tinggi untuk mengupload gambar yang tak serupa bikin ni di Facebook - sat2 hang, sat2 format gambo lak tokleh baca (-_-')
Nampak tak??

Tak? Takpe. Cuma moral of the story, saya tak PERLU berniat jahat walaupun saya berjahat manja.

Sekian. Harap bestie saya ni tak terasa. Namun begitu, rasa cemburu amat2 digalakkan untuk kesihatan.

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top