0

Semuanya Sebab Bersih 2.0

Disclaimer #1: Saya tidak memperbincangkan tentang Bersih 2.0 di sini.

Jin tian, saya hanya stay at home. Semuanya sebab Bersih 2.0. Jin tian, saya addicted to YouTube and subscribed to vat19.com. Try to watch it, totally exaggerated yet fun!

Jin tian, wo ying gai bayar my outstanding Astro and Maxis bills kat Taman Molek. Damn - Wo bu hui bayar through internet or at least through TMPoint ke, or Maxis"Point"?? Sebab shang ge yue, I did try to pay Maxis kat autoteller dia kat Maxis Centre tapi tidak berjaya.

Jin tian, wo ke neng yao qu bayar semua bill kalau tiada Bersih 2.0.

Wo zhe dao, ke neng JB mei you Bersih 2.0. Dan shi, wo men kena berhati-hati, tui bu tui?  

Jin tian, disebabkan Bersih 2.0, wo ye addicted to mudah.com. Di sana, saya meriki2 harga for second-hand Suzuki Swift, mesin basuh, radio and speaker Kancil he wo yue lai yue addicted to that website! Haiz!

Semuanya sebab Bersih 2.0!!

Disclaimer #2: Saya budak baru belajar hanyu pinyin. Judi, kalau terdapat kesilapan tatabahasa / vocab Mandarin kat atas tu, Bàoqiàn! 

 

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top