0

Bila saya bosan di office

Buat entri cenggini kat opis, ngan statement kat subject cenggitu kan macam percubaan bunuh diri gituhh! Takpe2, mereka takkan stret membunuh, mesti mereka bagi kecaman keras dulu gituhh. Bersedialah kamu, Halima!

Bila saya bosan di office, saya akan rasa kurang selesa sebab perkara ini jarang2 berlaku. Ceh, bajet best employee of the year konon. Takdelah, bukan nak bajet best employee, cuma memang kerja memang sangat banyak sentiasa. Tak tahu kenapa, mungkin saya sendiri yang mis-manage masa kot! So, kiranya saat ini saya memang gilabeng pandai manage masa la ni, kan?

Bila saya bosan di office, saya mestilah melawat blogger saya. Tak la wajib, more to harus gituh! Tapi tak ada benda pulak nak dibualbicara. Jadi saya berangan2 nak memasukkan diri dalam pertandingan mencipta logo untuk compay baru kami di Sabah. Kalau menang RM500 dalam tangan tu! Pastu, apa lagi, saya mintak copyright la, ecehh! Jadi, saya pun recce2. Nampaknya saya perlu mendownload secara haram untuk software adobe photoshop untuk menjayakan misi saya ini. Eh, mana boleh download kat opis, kat straight to hell gituhh. Jadi, balik rumah lepas main bowling malam ni, saya akan memulakan project bernas 2.0 saya ni.

Jap, jap. Kenapa tak boleh download kat opis ea? Sebab banyak benda restricted kat sini. Sedangkan blogserius pun dah tak boleh view, klasss jah!!

P/S : princess of longkang in-waiting - malam ni - check it out bebehh!

Buhbye!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top