0

Semangat baru – entri ke-dua hari semalam

Saya tak bersemangat sebenarnya, sebab bangun pagi tadi pagi terus diarrhea dan rasa nak muntah. And only around 10.00am barulah aku berjaya muntah.Then barulah ok, sampai boleh jalan2 sampai ke Uda!! Ya, saya tak kerja hari ni -__-'

Saya tak bersemangat sebab my daily dosage of new entries from blogs "I follow" – kena slow down. Sebab kerja kat tempat baru ni, as expected memang busy gila. Dan kat rumah takde internet connection yang bagus cuma yang abnormal iaitu dial-up Telekom yang macam haram ni! That's why, I determine to settle the outstanding balance of RM700++ next month.

Saya tak akan bersemangat next month because saya kena berikat perut sebab gaji saya banyak akan pergi ke TMNet tuh!! Cekik dara darah betul!!!


 

Tu je saya nak bercerita sebab saya tak bersemangat… kus semangat!


 

P/S : harap2 saya tak akan buat2 lupa nak bank-in kat saudara Nami for his novel Pengejar Bintang and Bau Semangat Anak Muda! SEMANGAT!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top