0

Hari ni dipenuhi kenangan



////\\\\////\\\\ Photos credit to my bestie Ayien Shah ////\\\\////\\\\
Pertama, dimulakan dengan gambar yang mengundang banyak notifications kepada mereka2 yang ditag bersama di situ kerana melimpah-limpahnya comment basa-basi gituh. Sunggu terharu pabila kawan baik saya mengup-load pix ni di Facebook. Maka terjalinlah jejak kasih antara aku dan ex-classmates aku. Punyalah excited sebab itulah peluang terbaik untuk mengikat semula jalinan persahabatan terutama kawan2 yang berbangsa Chinese. Kalau tak kerana gambar itu, there's no way I would recognize all of them. Perubahan wajah, malah nama makes it hard to recognize them by just one glimpse. Kesimpulannya, saya suka sebab akhirnya bertemu secara maya dengan Cikgu Biologi saya!! Kesimpulan kedua, saya rasa sungguh tua!!!! Kesimpulan ketiga, school time is the best time EVER!!!!!!!


////\\\\////\\\\ Photos credit to my kezen Puteri Dee ////\\\\////\\\\

////\\\\////\\\\ Photos credit to my kezen Puteri Dee ////\\\\////\\\\
Kedua, bila tergerak hati ini melihat2 (membrowse2) gambar2 my kezens kat Medan and kat KL tu. Seyes, I miss them so much. Sebab, mereka mengingatkanku kepada zaman muda-mudi ku. When I was with them, rasa macam terserlah sangat watak kebudak-budakan ku!! Wow, it is almost a year  since I left KL. Banyak dah berubah. Sorang my kezen tu dah bahagia dengan pakwe tersayang, peluk sakan kerjanya **jeles**. Yang sorang tu, last thing I know dia dah ada driving license. Pastu tup2 tengok pix dia, dah ada MyVi putih which I think should be SE kot **jeles lagi**. Yang dekat Medan tu pulak berjalan sakan. kerjanya Kalau setakat berjalan di Bogor, di Medan, di Jakarta ok lagi. Ni tak!! Asyik2 pix jalan2 kat KL. Kalau I ada kat KL, mesti I ada gak dalam pix tu sebab perangai kami ala2 sama dengan - camerawhoring! So, memang sangat2 jeles **jeles lagi**.
*******
Status sekarang -> sukatan rindu membuak buak!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top