0

perasaan sekarang?

aliran entriku selepas ini pastinya tidak seperti 2 3 bulan lepas.
hanya apa yang saya boleh katakan, bunyi pecahan cermin besar seringkali terngiang2 di telinga.
mungkin itulah keadaan hati saya sekarang ini, tapi pasti pasrah.
cermin pecah lagi... dan lagi... dan lagi...dan lagi...
tapi pasti tetap pasrah

Persoalan - Mungkin ada yang mempersoalkan (harap2 begitulah), mengapa? rumusannya = kehidupan

Kehidupan saya terbentuk melalui pelbagai aspek : pekerjaan, keluarga, cinta, sahabat, pelajaran dan macam2 lagi. Jadi, apa puncanya, some might ask.
Pekerjaan : mungkin, no comment.
Keluarga : mungkin, no comment.
Cinta : mungkin, no comment.
Sahabat : mungkin, no comment.
pelajaran : no comment.
macam2 lagi : mungkin, no comment.

Reaksi saya, hanya pasrah...


sepertinya banyak harapan saya hancur (sangat banyak, terlalu banyak). but some would say, hope is only for losers. so, biarlah hancur, tidakku ingin pasang harapan dan angan2 lagi. sekarang i feel like a loser for not hoping anything at all. But, I hope his theory (hope is only for losers) is true. Again, I hope~~

Perasaan sekarang? Sakit, pedih, teraniaya, muram, dendam, kosong, celaru, pening, tak tao, blur, marah, geram, beserah, rasa bersalah, hopeless, helpless, ngantuk, penat, kesal, ragu2, pasrah

Nampaknya, satu phrase yang Halima bawa dari few years back cos I liked it because it has rythm "Just go with the flow, and see how it goes" memang mengenai batang hidung sendiri, kerana itulah yang saya lakukan.

Untuk apa2 punca saya menjadi begini, tidak perlulah paksa saya untuk meluahkannya.
Cuba.
Dan jawapannya tetap sama - no comment. Tiada hint, maaf.

Cermin pecah lagi... dan lagi... dan lagi... pasti tetap pasrah

Sahabat,
Nantikan berita gembira, jangan ditanya yang duka, sebab saya pasrah
maaf, bunyi cermin pecah is echoing...bingit!

0 comments:

Post a Comment

What say you?

Back to Top